• 4 VELJAčE, 2019

KONTRACEPCIJSKA SPIRALA

KONTRACEPCIJSKA SPIRALA Što je to? Spirala je vrsta kontracepcijske metode. Stavlja u maternicu kako bi se spriječila oplodnja. Stavlja se na 5 godina nakon čega se može izvršiti uklanjanje stare i postavljanje nove. Može se izvaditi u bilo kojem trenutku te se nakon vađenja plodnost brzo vrati u normalu. Smatra se jednim od pouzadnijih iRead more
    • 19 SIJEčNJA, 2018
    Dan prevencije raka maternice – u subotu kupite svoj buketić mimoza

Veleučilište Velika Gorica i ove je godine inicijator obilježavanja 12. hrvatskog Dana mimoza i 7. velikogoričkog Dana mimoza koji organizira zajedno s Gradom Velikom Goricom, Hrvatskom ligom protiv raka, Udrugom Zdravka i Poliklinikom Zahi. Pozivamo naše djelatnike i studente kao i sve Velikogoričane da u subotu 19. siječnja 2019. posjete naš štand na Tržnom centru od 10 do

• 13 LIPNJA, 2017
    Gastroskopija i Kolonoskopija

NOVO U POLIKLINICI ZAHI! GASTROSKOPIJA je test koji omogućava liječniku pregled vašeg jednjaka, želuca i prvog dijela tankog crijeva (dvanaesnika). Ispitivanje se obavlja pomoću uskog, fleksibilnog, cijevolikog instrumenta poput teleskopa kojeg nazivamo endoskop. Endoskop se stavlja kroz usta, prolazi jednjak do želuca. Pretraga uključuje i test na želučanu bakteriju Helicobacter Pylori. KOLONOSKOPIJA je dijagnostička pretragaRead more
    • 22 LISTOPADA, 2015
    Koža u trudnoći – što je normalno, a što nije?

Za vrijeme trudnoće zbog imunoloških, endokrinih, metaboličkih i vaskularnih promjena trudnice su podložne kožnim oboljenjima. Nakon usađivanja jajašca i stvaranja posteljice, organizam trudnice biva preplavljen hormonima koje izlučuju stanice trofoblasta – korionski gonadotropin, estrogeni, progesteroni i ljudski posteljični laktogen. Posljedice svih tih promjena mogu se uočiti na koži, kosi, noktima i sluznicama. Promjene na koži

Prehrana u trudnoći

Pravilna prehrana ima značajni udio u zdravom životu u svakom dobu, a posebno tijekom trudnoće. U tom će periodu pravilna prehrana doprinijeti tome da se vaša beba razvija i raste, a vi da se osjećate dobro i odmorno. Svakodnevnom raznovrsnom prehranom omogućit ćete ravnomjeran unos hranljivih tvari potrebnih za razvoj bebe. Isto tako, da ne

• 22 LISTOPADA, 2015