GINEKOLOGIJA

Ginekologija je grana medicine koja se bavi bolestima i liječenjem ženskog reproduktivnog sistema (materica, vagina i jajnici). Doslovno, izvan medicine, riječ znači “nauka o ženama”. Njen pandan je andrologija, koja se bavi bolestima i liječenjem muškog reproduktivnog sistema.

STRUČNO SAVJETOVANJE
PRAĆENJE TRUDNOĆE (PREGLEDI, ULTRAZVUK, KRVNE PRETRAGE, PRIPREMA ZA POROD)
ULTRAZVUK (COLOR DOPLER, 2D ,3D/4D UZV, ANOMALY SCAN, SONO HSG)

PAPA TESTOVI I CERVIKALNI BRISEVI

BOLESTI GRLIĆA MATERNICE, KOLPOSKOPIJA, BIOPSIJADIJAGNOSTIKA I LIJEČENJE SPOLNO PRENOSIVIH BOLESTI

KONTRACEPCIJA (POSTAVLJANJE I UKLANJANJE INTARUTERINOG ULOŠKA)MANJI ZAHVATI (ABLATIO POLYPI, EVACUATIO ET CURETTAGE,,, LETZ, OSTRAJNIVANJE SPOLNIH BRADAVICA, INCIZACIJA BARTOLINIJEVE ŽLIJEZDE)

DIJAGNOSTIKA I LIJEČENJE STERILITETAMENOPAUZA
UZV-HSG (prhodonost jajovoda)INSEMINACIJA
β HCGPRENATALNI TEST PROBIRA SINDROMA DOWN, SINDROMA EDWARDS I OTVORENIH OŠTEĆENJA NEURALNE CIJEVI
LABIOPLASTIKAOBRADA I LIJEČENJE STERILITETA (SPERMIOGRAM)
HIMENOPLASTIKAHPV TIPIZACIJA

UROLOGIJA

Urologija je specijalistička grana koja se bavi oboljenjem muških i ženskih urinarnih organa (bubreg, ureteri, mokraćna bešika i uretra) kao i genitalnih organa muškarca (penis, testisi, epididimi, prostata).

UROLOŠKI PREGLEDI I LIJEČENJE BOLESTI (bubrega, prostate, mjehura i testisa)UZV S COLOR DOPPLEROM (trbuha, bubrega, testisa i prostate – cistoskopije)
BIOPSIJE PROSTATE I REKTALNI UZV PROSTATEOPERATIVNI ZAHVATI (obrezivanje, ECT bradavica)
LIJEČENJE IMPOTENCIJE I INKOTINENCIJELIJEČENJE SPOLNIH UPALA I NEPLODNOSTI
MANJI ZAHVATI ( ablatio polypi, evacuatio et curettage, LLETZ)UZV ABDOMENA
UZIMANJE BRISEVA (HPV, chlamydia…)HORMONALNI STATUS
KRVNE PRETRAGE (PSA, tumorski biljezi…)

DERMATOLOGIJA

Dermatologija je grana medicine koja se bavi istraživanjem, dijagnostikom i liječenjem kože i njenih adneksa (mirisne žlijezde, žlijezde znojnice, žlijezde lojnice, mliječne žlijezde, dlake i nokti) te vidljivih sluznica.

PREGLED I KIRURŠKO ODSTRANJIVANJE MADEŽA PREGLED KOŽE (BRADAVICE, KONDILOMI, FIBROMI...) I KIRURŠKO ODSTRANJIVANJE
PREGLED NOKTIJU I VLASIŠTA

UZV DIJAGNOSTIKA

Ultrazvučna dijagnostika ili ultrasonografija  (UZV) radiološka je metoda oslikavanja koja koristi ultrazvučne valove visoke frekvencije za dobivanje slike unutrašnjih struktura tijela. Pri UZV pregledu ne upotrebljavamo ionizirajuće zračenje (kao kod rtg. ili CT snimanja). Budući da se UZV snimanje odvija u stvarnom vremenu, moguće je prikazati organe u kretnjama kao i protok krvi kroz žile. UZV koštano-zglobnog sustava prikazuje mišiće, tetive, ligamente, zglobove, te ostale mekotkivne strukture tijela.

PREGLED DOJKI (ULTRAZVUK, CITOLOŠKA PUNKCIJA, ELASTOGRAFIJA)UZV ABDOMENA
UZV LOKOMOTORNOG SUSTAVAUZV ŠTITNJAČE
UZV VRATAUZV MOZGA ZA DJECU
COLOR DOPPLER KRVNIH ŽILA (VRAT, RUKU, NOGU)

ORTOPEDIJA

Ortopedija je medicinska specijalnost koja proučava, spriječava i liječi bolesti, deformacije i povrede sistema za kretanje. Danas je ortopedija prvenstveno kiruška grana medicine zbog aktivnog, operativnog pristupa u terapiji brojnih stanja. Ortopedija je zadržala i svoje povijesne karakteristike, podrazumevajući brigu o deformacijama skeleta sa općim zadacima brige za invalide, pa tako surađuje sa ostalim specijalnostima, kao što su školska i fizikalna medicina, pedijatrija, reumatologija i neonatologija.

UZV KUKOVA ZA BEBEORTOPEDSKI PREGLED I UZV LOKOMOTORNOG SUSTAVA
OPERACIJA URASLOG NOKTAOPERACIJA SINDROMA KARPALNOG KANALA

INTERNA MEDICINA

Interna medicina je grana medicine koja se bavi problemima i bolestima unutrašnjih organa. U okviru interne medicine postoji nekoliko grana medicine:

• Kardiologija
  • Endokrinologija
  • Gastroenterologija
  • Hematologija
  • Pulmologija
  • Nefrologija
PREGLED KARDIOLOGA I EKG ERGOMETRIJA
UZV SRCA

SISTEMATSKI PREGLED

Sistematski pregled detaljni je pregled čitavog tijela, kao i većine organa, kojim se nastoji otkriti bolest u ranom stadiju nastanka. Tim preventivnim pregledom ispitanika se pregledava “od glave do pete” te se, prema dobivenim rezultatima, donosi odluka o potrebi započinjanja s liječenjem.

U Poliklinici Zahi vršimo sistematske preglede za žene i muškarce. Pregledi se ugovaraju sa pacijentom osobno, kako bi smo mogli obuhvatiti sva područja. Ukoliko se sistematski pregledi obavljaju na nivou poduzeća, tada ih dogovaramo s odgovornim djelatnicima. Kompletan sistematski pregled moguće je izvršiti u jednom, unaprijed dogovorenom danu. Cijene sistemstskih pregleda formiraju se pojedinačno ili za skupinu djelatnika. Uplatu je moguće izvršiti na blagajni Poliklinike, putem žiro računa ili prema dogovoru.

POLIKLINIKA ZAHI | ZAGREB

POLIKLINIKA ZAHI | VELIKA GORICA